Als bedrijf of organisatie opereer je vanuit een referentiekader dat u al goed kent: uw organisatie kent een verdienmodel, het heeft een set aan diensten en u moet zich bijvoorbeeld focussen op de behoeftes van uw doelgroep(en). Maar wat nu als u voorbij de grenzen van dit referentiekader kijkt? Wat nu als u…
Bij voorkeur richten wij de masterclass in met een door u ingebrachte casus. De volgende aspecten komen hoe dan ook aan bod:
We leggen uit wat informele netwerken zijn, hoe ze werken en wat ze waardevol maakt ten opzichte van doelgroepen.
Deze netwerken zijn complex. Wat zijn nu manieren om ze wel goed in kaart te brengen?
Na een introductie wat data en smart technology is, gaan we met elkaar aan de slag. Welke oplossing heeft mijn organisatie nu echt nodig om te innoveren?
Behzad Rezaei heeft een achtergrond in Industrieel ontwerpen (TU Delft) en Cognitieve neuropsychologie (VU Amsterdam). Hij is gespecialiseerd in hoe mensen beslissingen nemen.
Nick van den Tol is een ontwerper van digitale toepassingen. Ook faciliteert hij mensen door ontwerpprocessen.
U kunt vrijblijvend een offerte of meer informatie aanvragen.